Publikoval: Jana | september 24, 2006

Všedný deň – všední ľudia

Všedný deň a všední ľudia…. Je zaujímavé, že práve v týchto všedných dňoch robia títo všední ľudia množstvo práce v našich životoch. Zoberte si dnešok. Dnes je nedeľa – pre kresťanov tak trošku sviatok. Je to deň, ktorý nám dal Pán a my sa ho snažíme svätiť tak, ako nám to Pán prikázal a ako je to napísané v Biblii. Snažíme sa byť lepší… Ráno vstaneme, naraňajkujeme sa a ideme do kostola. Poobede trávime rôznym spôsobom. Večer nás však chytí už “pondelkový syndróm” a myslíme na prácu, úlohy, ktoré nás čakajú… V pondelok ráno sa ešte zobudíme s dobrým predsavzatím, že budeme činiť to, čo nám na kázni bolo povedané. Ale zrazu sme pohltení všedným dňom a všednými ľuďmi. Neviem ako vy, ale ja mám rada tieto dni a týchto ľudí. Práve v tieto dni nás Boh privádza do situácií, ktoré sú presne o tom, čo sa máme naučiť. Práve títo obyčajní ľudia nás hnevajú, objímajú, rozčuľujú, učia… a ja ich mám rada. Už si presne nepamätám kto povedal nasledujúcu myšlienku:”Každý jeden človek, ktorý vstúpi do tvojho života hoci len úsmevom, ho zmení a zanechá stopu na tvojom srdci,” ale je to pravda. Treba si však uvedomiť, že nielen druhí vstupujú do našich životov, ale aj my vstupujeme do životov iných. A viete, čo mám na všedných dňoch najradšej? To, že ma Boh každý deň potešuje maličkosťami, ktoré mi hovoria ako ma má rád.

– – V dobrý deň buď dobrej vôle, v deň zlý si uváž: aj tento deň učinil Boh ako tamten, aby človek nevypátral, čo príde po ňom. ( Kazateľ 7:14) – –

Horses in Oak Hill (Weirs Beach)


Pridaj komentár

Kategórie

