Publikoval: Jana | december 10, 2006

Škola a cestovateľské bláznenie:)

Škola -Nuž moji milí, škola sa nám pomaly blíži k záveru…tj. ku koncu zimného semestra. Pravdupovediac, už mám plné zuby školy, už by som najradšej niečo robila, oddychovala alebo cestovala:) Ale zas v nej nie je úplne najhoršie…poriadame pikniky na chodbách, pribudla nám nová funkcia do slovenskej spoločnosti – budú z nás kameramani, editori a moderátori:))) Nie je však všetko zlé: až na 90% z predmetov, ktoré sú čisto teoretické, máme aj praktické predmety: tvorba www stránok, flash, strihanie videa v Adobe Premier a tak. To sú jediné predmety, ktoré ma ako tak bavia:) A potom nám pricestovala aj diplomová práca, ktorá sa má konať až o rok, ale prečo ju nepripraviť poriadne a skôr:))
Cestovanie – hmm rada by som niekde zmizla, objavila nové mestá a krajiny…a to som si pri poslednej návšteve Amsterdamu povedala, že už nikdy viac sama cestovať nebudem. Haha a už mám skoro zaistenú cestu do USA, Canady a dokonca sa už plánuje cesta v roku 2008 do Brazilie. Nie som úplne pri zmysloch. Dokonca tá Brazília by mala byť na dlhšie pretože by som mala bývať u kamarátky Natalye až jeden mesiac…uhh, veľa času. No všetko sa uvidí…. Ale bolo by to určite super spoznať Južnú Ameriku, dokonca s niekým koho mám rada. Ale keďže je to osoba, ktorú poznám, určite sa tam nedostanem, nakoľko vždy navštívim krajinu, ktorú nepoznám a sama!!! Pls, modlite sa za to. Naozaj by sme sa radi stretli, lebo naše finančné možnosti na to moc nesiahajú – letenka bez zliav 2000 dolárikov:( Ale môžeme aspoň snívať a plánovať kde a čo budeme robiť – vybrali sme si naozaj úžasný mesiac- júl 2008. Aspoň by som s ňou oslávila narodeniny, teda moje narodeniny…. takže docestovania priatelia….


Pridaj komentár

Kategórie

