Publikoval: Jana | december 25, 2006

Tak ako bolo na Vianoce?

Tak ako sviatkujete?! Ja super. Po mojom viac nez zufalom zapisku musim konecne napisat aj nieco pozitivne.  Nuz moje sviatky zatial prebiehaju v pokoji a v pohode. Maminka je sice chora, ale okrem jej kaslu to nijako nepostrehneme. Beha ako srnka:) Priznam sa, ze som sa na Vianoce netesila, skor som sa stresovala…dovodov bolo viac. Ale po pokojnej veceri, kde mama uz druhy krat za mojich 23 rokov rezignovala, a naservirovala mi miesto kapra kuracinku:) To vzdy potesi, ked nemusim jest rybu! A este k tomu, ked som sa s tohtorocnym kaprom skamosila – Viktor tak na mna gulal ocami, ze mi ho bolo luto zaniest na smrt:( Smrk. Zopakovali sme si kazdorocne ritualy, ale tento rok sme sa zhodli v tom, ze sme si mali spravit rozpis lebo sme sa akosi zabudali:) A potom prisiel dlhoockavany zazitok – rozbalovanie darcekov. Tento rok bol kazdy viac nez prekvapeny. Jezisko nam doniesol obrovsku kopu darcekov – za co musime podakovat najma mojmu bracekovi, ktory sa snazil!! Mama aj ocino boli uneseni darcekmi a to nehovorim o sebe. Cakala som ponozky, tielka, pyzamo a dostala som caje, sviecky, knihu, mp3, DVD napalovacku a cukrikove pyzamo:) Ked som to pyzamo zbadala spomenula som si na Dyan, ktora sa ma v USA snazila ukecat na ruzovy pulover:)) A teraz toto! Ale fakt je, ze to pyzamo je krasne, vlnkaste. A ozaj zabudla som, ze maminka myslela aj na moje zdravie – kupila mi vlnene, ak sa to da tak nazvat, papucky na teple zimne vecere pri pocitaci, a veruze si ich idem zobrat:)  Som proste spokojna. Nie preto, ze som dostala mnozstvo darcekov a dost drahych, ale to ze som ich naozaj necakala. Dostala som aj darceky od mojich deticiek, ktore ucim; od mojich “sestriciek” super darceky ktore si velmi vazim, lebo boli dane zo srdca a boli este aj vlastnorucne vyrobene… Naozaj som mala pozehnany cas.  Splnilo sa mi vsetko po com som tuzila a ostal mi uz len jeden sen…


Pridaj komentár

Kategórie

