Publikoval: Jana | máj 28, 2007

Zaciatok – WAT USA ´07

Este par dni a som spat v statoch:) Mnohi z vas vedia, ze som sa opat rozhodla vycestovat do USA s programom WAT USA 2007. Takze ako aj po minule roky Vam prinesiem nove zazitky, skusenosti, fotky… proste vsetko co Vas aj mna tesi.

Do WAT procesu som vhupla uz zaciatkom septembra, kedy som sa dohodla so svojou zamestnavatelkou Dyan, ze opatovne pridem. Vybavila som si formalitky ako je cena programu (dakujem rodicom za financnu injekciu:) ), hromada formularov, potvrdeni atd. V aprili som absolvovala pohovor v Bratislave. Privital nas tam jeden mily ujo, ktory neviem z akeho dovodu volal: “Feranova, kokienko 3” (pridajte si k tomu francuzske r:))) ). Mali sme z toho naozaj zabavu, teda najma z toho, ze reproduktor sustal viac ako by nam bolo mile, takze ste museli velmi dobre pocuvat, ci akurat vas vola. O niekolko dni mi prifrcal spiatky pas s krasnymi vonavymi vizami:) A nastala druha mordovacka:(

Kedze som sa rozhodla, pevne rozhodla, ze tento rok IDEM do KANADY, napisala som par emailov na velvyslanectvo vo Viedni. Tety ma tam uz museli nenavidiet:) – pisala som im dost casto… Vyplnila som opat hromadu formularov, vymyslela som si itinerar cesty, objednala si ubytovanie, dala som si v skole nanovo popotvrdzovat potvrdenia (este som to stihla v case neplatenia – od urciteho casu zaviedli poplatky na skole:) ). A potom nastal stres – cakanie, ci sa mi vrati pas skor ako ja odidem do USA. Vratil – akurat v den mojej skusky. Normalne sa mi triasli ruky a nebola som schopna otvorit obalku a potom ked som zbadala vizovu “nalepku” ta radost, slovami sa to ani neda opisat. Radost vacsia akoby som vyhrala milion dolarov.

Jedna z veci, ktore som musela absolvovat skor nez odidem do USA, su skusky. Tento rok, vdaka Panovi, som ich stihla spravit v rekordnom case. A navyse som ich spravila na take uzasne znamky a to sa nechvalim! Je to naozaj bozia milost, kedze som tomu uceniu moc nedala a napriek tomu mam: A,A,A,A,B tzn. ze mozno dostanem aj stipko v septembri. Vdaka Bohu!

Teraz ma uz caka len balenie a to jednak do USA a jednak mojou povinnostou je zbalit sa do mojho noveho domovu. Ano, stahujem sa do noveho domu. Po 24 rokoch zmenim prvykrat adresu, trvalu adresu. Tento tyzden som v ramci toho vyhodila 3 ks 120l vriec:(( s mojimi milovanymi vecami: kamienky, niektore pohladnice, poznamky…. proste tie somarinky, ktore zbierate v urcitom obdobi. Ach, jaj. Moj zivot sa zbalil do 2 krabic:(


Pridaj komentár

Kategórie

