Publikoval: Jana | jún 5, 2007

Cestovna horucka

Takze uz to mam za 4! Este 4 dni a budem v USA!!! Huraaa. A napriek tomu mam momentalne celkom mily stres:) za ktory sa pricinila ako vzdy moja milovana skola. Nuz neviem ci to uplne hodit na nu, ale podiel na tom ma. Povodne som mala rezervovanu letenku s navratom 28. 9.2007, ale po dnesnom dni ma uvidite domka uz 26.9.2007 a vsetko len kvoli tomu, aby mi zobrali index a povedali, ze mi ho vratia o mesiac:)) Ale co, vylucit sa v piataku nedam a riskovat tiez nebudem, skoda len tych peniaskov za prebookovanie:(
Je zaujimave, ze este pred istym casom som sa klepala pri pomysleni, ze zas budem cestovat a stresovat sa a nevedela som, ci tam mam naozaj ist:) Ale po vcerajsku viem, ze ano. Neviem sice co ma tam caka ani neviem ako bude prebiehat moje cestovanie, ale je to spravna vec, nech dopadne akokolvek…


Pridaj komentár

Kategórie

