Publikoval: Jana | jún 17, 2007

Bike week

Nuz pocas tohto uzasneho tyzdna som zistila, ze nie je motorkar ako motrokar:) Niektori su vlemi mili a priatelski. Pocas tohto tyzdna sa neoplati ist dole na hlavnu ulicu, lebo je tam “milion” motoriek / pocas bike week sa ma tato oblast naplnit 300-400 tisic ludmi:)))/, dopravu musia regulovat, polovica ulic je uzavreta ako aj ta moja / je tam sice road close, ale to nikomu nebrani vist az hore, zacudovane si to precitat a s motorkou zas zliezt dole- a asi hodinu turovat pod mojim oknom. Vo stvrtok som spravila odvazny krok a sla som si kupit telefonnu kartu, okrem tych co regulovali dopravu som stretla snad kazdy druh americkeho policajta- dopravny, v zelenom, v ciernom, na motorke, bicykli, na vode, vo vrtulniku…. Nuz ulicu ktoru spravite normalne za 10-15 minut / pocas BW spravite za 40 minut:( Proste des. Okrem toho ze sa potkynate o motorky, ludi, stale tu hraju rozne kapely az do noci, su tu ohnostroje a stretavaju sa tu priatelia, ktori sa zabavaju pod vasim oknom az do 2.00 rana. Obcas vam este niekto zaklope na dvere – spanok zaruceni:)))

Responses

  1. To musiiii byt supeeer! Motorkyy a motorkyy. Mno chapem ze s tym rusenim nocneho kludu a aj denneho to musi liezt na nervy, a niektori su urcite kreteni….ale mne by sa to paciloo.A kapelky? Mno tuto na ziaden konccert ani nic asi nepojdem, lebo by som sla sama.Vsetci ludia s ktorymi som tu pocuvaju tuc tuc bum bum tuc bum tuc…. A okrem toho ked pridu z party tak sa spravaju ako spominani motorkari :)) Len si okrem toho idu spravit “ranajky” do kuchyne..


Pridaj komentár

Kategórie

