Publikoval: Jana | jún 17, 2007

Cesta do Statov

Tyzden uplynul a mne po prvykrat funguje celkom slusne net, takze sa s Vami mozem podelit o zazitky.
9.6. 2007 zacalo moje dobrodruzstvo smer Zilina – Praha. V Prahe sa ma ujal moj skvely bracek Tomas, ktory pridruzil do skupiny aj Jiriho, jeho spolubyvajuceho. Posledne chvile v Europe som teda travila v milen spolocnosti dvoch mladych muzov:)) Najskor ma Tom pozval na super veceru – Italiano, potom nasledovalo kino. Nuz volalo sa to myslim Hot Fast. Nuz bola to zabava, super strih, ale mala som taky pocit,ze sa zisli dvaja v bare pri pive a na servitku zosmolili scenar:) Ale na pobavenie je to fakt super. Potom ma zatiahli este do jedneho baru na koktejlik, ako to pomenovali. Takze prvy a myslim aj posledny krat som pila MOJITO:) Nuz ja na to proste nie som. Jedine co ma pobavilo bolo, ked zrazu v tom bare zacali hrat I feel good, Oli to je postreh pre teba.

Rano o 4.30 sme vstali a ujo taxikar nas zaviezol na letisko, kde mi po dobrej mordovacke vytlacili konecne eticket. Uz sa malo pomaly odchadzat ked nas zasiahli spravou, ze lietadlo ma meskanie 1.5 hodinu. “To si robia srandu, nie?!” Ale nemusela som bat, lebo viem, ze Boh to ma cele v rukach. Po 5 minutach pozerania na ocelovomodru oblohu, ktora nevestila nic dobre som zrazu zbadala na oblohe duhu a ani nie za 10 minut hlasili, ze sa mame pripravit na odbavenie. Vdaka Bohu, celu cestu som prespala a vzdy som sa zobudila iba na jedlo. Jak babetko. Onedlho som pristala v Parizi a tu mal nastat druhy boj. Prejst z terminalu 2B na 2E.

Kto uz letel cez Pariz vie, ze je to tam celkom neprehladne zabite a obrovske. Ale ako povedal moj brat, bud rada ze si priletis a odletis z Charlesa de Gaulla a nie z Orly alebo medzi nimi:)) Ale aj tak mi presun trval 1 hodinu a 10 minut. Nechapem ako, ale Boh ma previedol cez cele letisko bez toho, aby som co len raz zabludila. Komplikovane je to tam najme teraz lebo 2E opravuju a prirabaju tam nejake nove haly ci co:( Takze som musela ist 2x shuttle bus-om. Pri druhom sa mi stala neuveritelna vec. Ako iste viete, vdaka nasim drahym tenoristom:), musite ukazovat neustale pas, letenku, prechadzat cez zabezpecovacie systemy a tak. No a pridrom shuttle buse ma zastavil asi 25-30 rocny cernoch. Ked zbadal slovensky pas, zacal na mna po slovensky, sice lamane, ale potesilo ma. Istu dobu zil na slovensku tak sme si trosku pokecali.

Let z Pariza do Bostonu mal byt najskor trosku dlhy – cca 7.5 hodin ale za 6.45 som pristala v Bostone. A opat som celu dobu prespinakala a zobudila som sa vzdy na papanie. Sedel pri mne jeden mily pan z Iranu:) V lietadle som dostala opat raz karticku I94, ktoru som tentokrat zvladla na druhy pokus:)) Este raz a uz sa to snad naucim. Po pristani som hodinku cakala kym som sa dostala na rad k imigracnemu, strasne mily ujo to bol. Pokecal ako sa mam, co idem robit, hodil mi peciatku a poslal ma pre batozinu. A tam nastal sok. Ako pozeram tak pozeram ale batoziny nikde! Chcelo sa mi plakat, ale povedala som si ze doverujem Bohu! Ani nie za 2 minutkt spolukolega z lietadla mal ten isty problem a vyzistil u jedneho pracovnika ze niekolkym dali batozinu na iny pas, len na to zabudli upozornit!!

Presun Boston – Meredith prebehol celkom nenarocne. Teda az na maly skrat, ktory nastal mojou hlupostou. Zabudla som, ze do Silver Line, ktora ma mala odviezt z letiska na South Station potrebujem 2 papierove dolarovky a to som nemala!!! Ujo vodic ma vsak nevyhodil a kazal mi rozmenit u ostatnych. Nakoniec sa mi podarilo rozmenit 10 dolarovku na 8 dolaroviek! Ano pocitate spravne prisla som o 2 dolare, ale bola som stastna jak blcha. Potom som sa len z prizemia doteperila hore na tretie poschodie bus station a hura Meredith. A opat nezvykle, normalne sme prisli podla harmonogramu, vobec sme nemeskali! V Meredith na mna uz cakala Kathy a Maria (z nej som skoro dostala zranika – nevedela som totiz ze je jednovajecne dvojca s mojou starou znamou Christinou z pred dvoch rokov):) Po mensich dopravnych tazkostiach, ktore sa tykali najme Bike weeku som dorazila na miesto oddychnuta a bez casoveho posunu:)))


Responses

  1. Mno idem ti to tu konecne otitulkovat🙂
    I feeel good🙂 tu tu tu tu tuuuu…
    A preco nexes pit mochito?Teda to ja nemusim tiez, ale ine veci hadam ano, nie? Jo, a musim ti napisat ze dakujeeeeeeeem za pohladnicu. Mama pisala ze dosla, odfotila a poslala mailom z obidvoch stran😀 Takze uz som aj citala,a dakujeeem. Tak papa, idem titulkovat dalej..


Pridaj komentár

Kategórie

