Publikoval: Jana | jún 17, 2007

Zaciatky

Zaciatky byvaju tazke, najma v cudzej krajine, v neznamom prostredi. Ako som to prezivala a este mozno prezivam vedia niektori z Vas s ktorymi som telefonovala.
Nuz ako iste viete z predchadzajuceho zapisku nemam absolutne ziadny casovy posun!!! A nebola som ani unavena, co mi doteraz nikto nechce verit! Nuz, pracovat som zacala hned druhy den rano. Po spanku v mojej prechodnej izbe (v hostovskej izbe u Nicole) som nastupila do prace. A zistila som, ze az na par zmien, detailov v hoteloch ako obrazy, koberce a tak sa tu nic nezmenilo. Neuverite mi, ale dokonca som tu nasla vcera aj moje stare gumene rukavice (chuderky maju uz 2 roky:))) a dokonca aj moju narodeninovu flasku, ktoru mi vystrielali:> pred dvoma rokmi Gabi a Peta. Je aj na neuverenie, ze len tak som zapla TV na 66 a 10 kanal a bezia tam moje oblubene GG!!! Filmy, ktore mam rada tu dokola opakuju, takze si zatial uzivam (predpoklad buduci tyzden uzivanie skonci zaciatkom novej prace).

A ake boli moje zaciatky? Nenavidim Bike week!!! Moje krasne miestecko sa zmenilo na obrovske parkovisko pre motorky. Bol tu stale hurhaj z motoriek, turovanie motoriek, motorkari a ich neustale fuckovanie – proste ble ble. Okrem toho som zistila, ze ma uz tato praca tak nenaplna ako minuly krat, ale som tu. A dnes ked konecne zacal ist net:) a som v kontakte s ludmi sa citim trosku lepsie. Okrem toho mi dnes sefka povedala, ze uz su vo Weirs Beach aj 3 Slovenky tak ich skusim checknut.

Nuz a buduci tyzden nas caka stretnutie s novymi ludmi: s Iounom, bulharmi, nova druha praca…

P.s.: Sefka sa teraz dobre na mne zabavala – najma po mojej hlaske,ze net ide dnes neuveritelne rychlo (uz teda stranku nenacitava 7-10 minut!). Oznamila mi nove pokyny na cistenie zajtra a zabavala sa aka som cute ze sa vytesujem z toho ze Vam mozem napisat:)


Responses

  1. Chi chi, ja som rozmyslala ako si myslela ten “ziadny casovy posun” A ked teda hovoris tak ti verim🙂
    A je to super ze si tam nasla vsetko asi tam nechala :)) Aj tu tv zavidim.
    Som teraz na inom byte, tak som par kreat kukala, a som rozumela – ku mojmu podivu, a asi by som eeeste viac, keby som kukala castejsie..hold ale stejne ju mat nebudeme u nas “doma” tak co narobim..


Pridaj komentár

Kategórie

