Publikoval: Jana | jún 19, 2007

Moje drahe priatelky

Citite to? Pocujete to? Pytate sa, ze co?! Tu zmenu… Moje drahe sladke Weirs Beach sa vratilo do podoby, ktoru milujem. Dokonca opat svieti moj “stromcek”, v obyvacke Lakeview… Momentalne tu skoro nikto nie je – teda v dome kde byvam je iba Nicole a ja:)

Sedim si tu za pocitacom, pozeram na jazero a na zapadajuce luce slnka, vietor mi donasa zvuk vlajky, ktora naraza do tyce maleho bieleho kostolika blizko nas. V korunach stromov sa prehana vetrik, je prijemny podvecer. To je presne to co tu tak milujem.

Vecer po osviezujucom chate s maminkou a kamoskami som si zbalila ruksak s Bibliou, par dolarov na kavu, slnecne okuliare a vybrala som sa na moje milovane miestecko:) Viete kde??? Presne na moju drahu lavicku pri kanaly. Tam uz na mna cakali moje drahe priatelky kacky zvane Ferdinand:) Prijali ma s otvorenou narucou, pokecali sme si a ukazali mi ako su tento rok nadherne sfarbene do zeleno-fialova. Uz som si myslela, ze tento rok nemaju deticky, ale kdeze. Na zaver mi mamicka kacicka prisla az tesne k noham predstavit svoje ratolesti:) Bolo to uzasne pozerat sa na ne, pocuvat selestenie stromov, narazanie vody na drobne kamienky, pocuvat kvakanie cajok a kaciek, vevericka si davala veceru:), obcas presla lodka (raz tam bol aj havino:))). Toto mi tak velmi chybalo. Mam pocit akoby minuly tyzden ani nebol…

Po dvoch hodinkach som sa vracala spiatky po boardwalku, pocuvala skriekanie cajok, vystverala som sa Tower Hillom:) a dala si dobru veceru – skuste hadat co? Napoviem, ze pred dvoma rokmi som to jedla kazdy den!!! a je to strasne dobre, mnami mnami…

Ach keby ste vedeli ako mi je dobre. Vlastne zacalo to uz vcera, ked vsetko utichlo, ostranili z mojej lode obrovsku plastovu flasu Jim Bean, vysvietili ju malymi ziarovkami, na oblohe svietili hviezdy, vetrik pofukoval a pri chatkach sa po tyzdni rozsvietili male lampicky, ktore su take ocarujuce vecer…

A co ma caka zajtra? Upratovanie, upratovanie, ale aj zoznamenie sa s novymi studentami, ktori pridu – dvaja chlapci z Bulharska a vo stvrtok pride Ioun! prvy z mojich kolegov:) Tesim sa… Dobru nocku…


Responses

  1. Ty mas lod? :)) Tak pridiii.

    Mno znie to krasne, to co pises. Hned by som sa pridala. Tu je tiez krasne jazero, kacicky, husy, labute…Ale slnecne okuliare? Sice som to tu uz videla predavat,ale pouzivaju sa na to aby ti silny vietor (pred, po, alebo pocas burky) nerozfukoval vlasy. Co ja nepotrebujem, lebo nosim v dazdi kapucu. A vies preco?Lebo dazdnik som si sice uz kupila,ale stejne ked mi ho tri krat obrati, tak to vzdam, nasadim kapusu, a moknem a kracam….


Pridaj komentár

Kategórie

