Publikoval: Jana | jún 22, 2007

Pocasie

Niektori sa ma nesutale pytate ake je u nas pocasie, takze som sa rozhodla vas o nom trosku poinformovat… Nuz pocula som v Ziline je celkom horuco:) a tiez vela vichric a burok:( Nuz tu take pocasie nie je. Momentalne sedim za pocitacom zababusena v hrubej mikine / nuz nie je prave -20 stupnov, ale mikina prospeje kazdemu:)) Takze vacsinou tu mame slnecno. obcasne aj pekne teplo teda do 27 stupnov, len dneska sa nam pocasie trosku ochladilo: prsi, fuka studeny severny vietor a je 15 stupnov:) Tot rozdiel so Zilinou:) Ale dobra sprava je, ze od utorka by sme mali mat +32 stupnov, jejej tesim sa… Priznam sa nepredpokladala som taketo studente pocasie, ale moja zimna:) mikina isti vsetko…

Nuz aj noc bola vcelku ladova… moja mala pekna izbicka sa zmenila na ladnicku a tak mi neostalo nic ine len sa poriadne naobliekat:) To viete, ked sa v USA spinka len pod plachtou a dekou:)))) Takze na moje pyzamo s dlhym rukavom som si dala este trickovu nocnu koselu a na to hrubu mikinu, hrube ponozky na nozicky a skrutila som sa ako v mrazoch:))) Zabava musi byt…


Pridaj komentár

Kategórie

