Publikoval: Jana | jún 25, 2007

Den pred …

Dneska som vyuzila prilezitost a bola som sa prejst na plaz skor ako zajtra nastupim do druhej prace a budem robit 16hod. denne:)) 6 dni v tyzdni…. Mala som tam super cas a myslela som, ze doma ma uz caka len moja mila izbietka, moje sny a atd. … ale miesto toho som zakotvila na 3.5 hodiny na terase s mojim spolubyvajucim a kolegom v praci Iounom Dragonom:) Ma 20 rokov, studuje pocitace – ach jaj brasko, zas je to programator… a strasne mi pripomina Sleya, ktoreho tymto zdravim ak nahodou narazi na moj blog:) Mali sme strasne dobry pokec o tom odkial sme / on je z Temesvara – ako sa to pise netusim…/, co studujeme, kam sa chystame cestovat, co s peniazmi ktore zarobime… ked uz zacala byt tma a chladnejsie presunuli sme sa do kuchyne kde sme si spravili hot dogy a pili nieco strasne nechutne:) bolo to strasne sladke a vizera to ako kola… ble ble ble. Ale bol to strasne prijemny vecer. Je zaujimave, ze som sa v predstavach upla na to, ze si tu najdem kamosky ako minule zo Slovenska, aj tu naozaj nejake robia a vid ho. Mam tu zatial troch kamosov:))

Dodatok k praci: tak ako som mala zaistenu druhu pracu tak ju uz nemam:))


Pridaj komentár

Kategórie

