Publikoval: Jana | jún 26, 2007

Nakupovanie

Nuz moji mili, dnes som sa vybrala prvy krat od mojho prichodu do Statov nakupovat:) viete, aj jest by trebalo… Nuz tak ma tam pocas dnesneho day off hodila Dyan… Milujem nakupovanie v USA obchodoch. Doma neznasam nakupovat, teda najma preto, lebo bud nemam peniaze a ak mam tak nikdy na seba nic nedostanem…ale tu?! Ach jaj, hned by som kupila milion veci. Videla som naaaaadherne pyzamo, ktore si planujem kupit ked pojdem domov, tricka, kratasy, saty…fotaky:)) Apropo fotak, konecne som sa odhodlala a kupila si do mojho stareho fotacika automatikacka film…jupiii mozeme fotit. Jaaaj bolo to take super! Ked som sa po hodine spamatala, vypravila som sa nakupit tie veci, ktore v skutocnosti potrebujem. Cool! Zohnala som uplne vsetko:) Teda na chleba som sa neodhodlala, aj ked mi moj vnutorny hlas hovoril, daj mu sancu, ale nie…. ale neodolala som mojej oblubenej kave Frapuccino:) Milujem tuto kavu aj ked je drahsia, ale len jednu krabicku:))) Jupiii, uz som jednu sklenku vypila, mnami mnami… A kupila som si aj mnami matovo-cokoladovu zmrzlinku, akurat na dnes ked tu mame konecne po dvoch tyzdnoch teplucko / +32 stupnov/. Yahooooo…. A kupila som aj nieco ine:) Mamicka moja, hadaj co som kupila?! Nuz budes sa tesit…Uz vies?! Napoviem, je to v umelej hmote a kacicka to nie je… mas prvu cast doma….. ja mam original so sebou… bolo to celtic….ano celtic women 2 part:)) Najnovsie ich cedecko som kupila!!!! Tak sa tes ked pridem domkov, sadneme si do nasej novej kuchyne, pustime si cd prehravac s celtic women:) Dufam, ze som potesila:) Ale potesila som aj mojho spolubyvajuceho, ktory sa celkom nudi zatial kym nemame druhu pracu a na zaciatku mi spominal, ze ma rad SUDOKU, tak som mu to kupila a darovala, nech sa tesi. Ale aj ja sa tesim, lebo kedze som popleta, doma som si zabudla slapky a nuz k bazenu a na pieskovu plaz chodit v botaskach…hmm. Co dodat. Tak som si kupila nadherne slapky, vid obrastek nizsie:

moje nove slapky

Ps.: a objavila som tu konecne moj oblubeny jogurtik danone:)) Uz sa tesim a som zvedava ci je taky dobry ako u nas domka:)

P.s.2: zavreli tu moj oblubeny obchodik – knihkupectvo:((((


Pridaj komentár

Kategórie

