Publikoval: Jana | jún 29, 2007

Absolutne uzasna novinka

Ako mozno niektori vedia, pred istym casom, myslim ze je to uz rok, som si zacala pisat s jednou uzasnou babenkou menom Natalya:) Je strasne mila, priatelska, ma 19 rokov a pochadza z Brazilie! Cool! Je mi ako sestra a spojila nas jedna velka tema – BOH! Nuz a prave ona mi nedavno spominala, ze sa bude vydavat pravdepodobne niekedy v septembri okolo toho terminu co som este v USA. Ide sa vydavat za uznasneho chlapca – Dustina:) A co sa stalo?! Vcera som si s nou pisala a pozvala ma na svadbu!! Lenze ta je presne v auguste 18.

Takze dnes som bola za mojou drahou Dyan a spytala sa jej ci by som mohla ist:) Ona sa zasmiala a povedala: “ty chces ist prec na moje svadobne vyrocie???” Otvorila bukovaci sanon:) a zasmiala sa:”Jana, mam dobru spravu! V ten termin su tu dalsie bike preteky. Ludia pridu v piatok a odidu v pondelok. Medzitym, na upratovanie je len Tower Street 75. A na to mam Cristinu, Kathy a Alexandru. Aj tak sa budu nudit:) Mozes sa tesit na kamaratkinu svadbu!”

Jupiii, takze 17 augusta priletim na letisko do Lansingu v state Michigan. Nie je to uzasne???


Responses

  1. our way to beautiful gir. Essa Morty.


Pridaj komentár

Kategórie

