Publikoval: Jana | jún 29, 2007

Male velke veci

Dnesny zapisok mozno bude o nieco iny ako tie predosle… Chcem sa s vami podelit o niekolko mozno malych veci, radosti, ale pre mna znamenaju vela… Ked som odchadzala do USA modlila som sa za moju pracu, za mojich kolegov v praci a zamestnavatelku. Modlila som sa za to, aby sme vytvorili dobry tim, aby sme mali lepsie vztahy ako som zazila predtym… Boh ma neuveritelne previedol cez “udolie cestovania” ponad ocean (vid zapisok o ceste do USA) a prisla som sem. A zrazu som sa citila trsoku porazena, smutna…bol tu ruch, mnozstvo ludi, nikto kto by o mna zavadil a tak som vecere, poobedia travila nad Bibliou alebo pozeranim TV. Dakujem vsetkym za modlitby:) Bolo uzasne vediet ze za mnou stoji zbor! A vedela som, ze Boh je so mnou!!! Teraz po 3 tyzdnoch sa citim skvele…hmm, co ta zmena?! Niekto by povedal, ze uz presiel cas, usadila si sa, zvykla si si na zivot, prisli ti kamosi a podobne. Nuz, neviem. Suhlasim s tym, ze som si zvykla na urcity rytmus a sposob zivota, ale to nestaci!!! Ako som povedala, modlila som sa za pracu a za ludi. A zrazu su tu (zatial) sami chalani. Ako viete, komunikacia s chalanmi mi moc nejde ak tak az po nejakom case a hla, hned prvy vecer prekecam v cudzom jazyku s bulharmi a potom prisiel Ioun, ktory so mnou pracuje. Zaciname aj koncime v rovnakom case, obedujeme spolu, pozerame spolu telku, chodime spolu na nakupy, prekecame spolu vela casu… a dnes?! dnes sme dokonca boli este aj na prechadzke na mojom mieste, ukazala som mu kde je posta, kde kupit telefonnu kartu, sedeli sme na mojej lavicke, kacky zokol vokol:)) on si robil SUDOKU a ja som si citala Bibliu:)) A bolo super:) Nic nekale za tym nie je, doma ho caka priatelka:) aby bolo jasne pre niektorych z vas…Povedzte mi kto ako Boh moze byt za tymto!!!

Vcera sme mali este aj zabavu…tak som si priala vidiet domov – slovensko, cesko proste europu:) Vecer sme spolu pozerali jeden film, pointa hmm velmi nizka:) ale zasmiali sme sa…ale najlepsie na tom bolo ze aj ked sa to malo odohravat v Dansku, film bol natoceny v Prahe:) Bolo to pre mna take uzasne pozerat na zname miesta, na Arbesovo namestie, na Prazsky hrad, Valdstejsku zahradu, vidiet vyklady s ceskymi napismi, architekturu Prahy, dokonca si nedali ani namahu vymenit znacky na autach za danske ale nechali ceske – dokonca aj policajti mali ceske uniformy… tym nechcem poukazovat na nedostatky filmu:) ale bolo to uzasne povzbudzujuce…proste malickost pre niekoho pre mna velkost:)

A moja druha praca???? Nuz niektorym som hovorila co sa stalo, inym nie…nieco som uz v zapisku naznacila… Takze mala som plan – druhu pracu. Vsetko bolo o.k a zrazu som o druhu pracu prisla / prilis vela problemov za malo penazi/. Trosku frustrovana z tohto som prisla za Dyan, ktorej viac netrebalo vediet, zdvihla telefon a nechala odkaz chlapikovi,ktoremu patri polka hlavnej ulice:)) Do konca tyzdna sa nam ma ozvat ci ma alebo nema pracu, potom ide volat dalsiemu cloveku!!! Je to normalne?!!!! Aby sa zamestnavatel staral o druhu pracu????

A co tak Nicole:) Pred dvoma rokmi som s nou tak vela casu netravila ako teraz… kecame spolu, pracujeme spolu, mame fun… Ako dneska. Dostala som velku ulohu. Mala som zniest z 3. poschodia jedneho z hotelov skladaciu postel / vaha asi 8-10kg/ nuz nie tazke, ale ist uzkymi schodami, ktora maju asi 10% klesanie:))) Poviem, zabava zarucena…. Ked viete techniku ako na to, pohodicka….ja som mala pocit ze ma ta postel zvalcuje:)) Nakoniec sa mi ju podarilo dopravit dole a prist k Lakeview co je asi 50-100 m od seba, fakt neviem…. asi tak ako je od Matky Furci vchodu k dalsiemu panelaku smerom k lesoparku tzn. nie moj vchod ale ten dalsi Karpatska 4:)) Nuz a odtial sa nadomnou zlutoval Ioun,ktory mi pomohol prepravit postel az do chaty:) Jupiiii…


Pridaj komentár

Kategórie

