Publikoval: Jana | júl 4, 2007

Dohra s ludmi z chatky 8

Nuz dneska som sa na terase rozpravala so sefkou a pytala som sa jej, ci uz ludia z osmicky odisli…nuz odisli a za tym stoji cely pribeh… Ja som celu story prepracovala lebo som robila sama a bola som viac ako busy:) Vdaka Bohu….
Zaciatok som nepochopila (prilis vela novych sloviciek:))) islo o nejaky incident s jeho autom, pochopila som len tolko ze zavolala nejakeho opravara ci co a ze potom ten chlap zacal na nu ziapat (osmickar ho budem volat), zacal byt agresivny a vyhrazat sa jej, tak zavolala policajtov ktori to museli zacat riesit. Dohodlo sa potom na tom, ze osmickar odide a ze D. mu vyplati zvysok penazi, ktore mal zaplatene. Odisiel, to je pravda. Ale medzitym si to tu vsetko pofotil, aj to auto fakt neviem co s tym bolo… a potom spravil letaky kde popisal same klamstva o D. a Cozy Inn a tak, rozvesal ich po hlavnej ulici, dal ich do vsetkych obchodoch co su na okoli… vyhrazal sa ze to da aj na net (dufam, ze nie)… ak by som este niekde videla ten letak urcite ho zoberiem:) aby som vedela co presne tam popisal… proste “varoval” ludi pred nou. Nuz ludia co su tu mavnu nad tym rukou, horsie je ze ak si to precitaju ludia – zakaznici…hmmm predstavu asi mate, vsak?? Ale je to sila. Nuz prve co ma napadlo je, zehnat tomuto cloveku…viete si predsatvit co za hnev musi mat v sebe, ake zranenie ked sa takto dokaze spravat?! Lutujem ho.


Responses

  1. nuz dodavam, len tolko ze problem bol v oprave auta. Nieco tam mal poruchane tak mu D. odporucila svojho mechanika a ten si vypytal za to 100 dolacov ci co. Nuz a to sa nasmu ujovi nepacilo…takisto v liste, ktory som uz videla:) napisal, zevraj sme mu nerobili housekeeping, tak to ma fakt nahneval… :))) Nuz a dneska sme robili upratovanie… no moze byt aj horsie:((( Pred predstavu, v chladnicke nechal jedlo vyniesla som ho do kosa – 6 vriec 120l:) Neuveritelne mnozstvo jedla najma kvoli tomu, ze som 3-4 vrecia kazdy den vyniesla, tak to bolo moc uz aj pre moju zamestnavatelku. Takisto bol zaujimavy pohlad ako chodi okolo chatky s kladivom a pritlka veci, ktore odpadli pocas ich pobytu:)))


Pridaj komentár

Kategórie

