Publikoval: Jana | júl 9, 2007

Postrehy

Tak a opat som tu s novinkami a postrehmi. Som tu uz mesiac takze mam mozno pravo zhodnotit stav za posledny mesiac… nuz je to ine ako pred dvoma rokmi. Nie je to az tak katastrofalne aj ked to tak niekedy vyzera… Ale je to niekedy tazke.. tazke aj v tom zmysle ked sa k vam dostavaju zle spravy. Doverovat Bohu v tychto dnoch bolo velmi tazke…posudte sami. Tento rok su tu divni ludia, neprajni, zamraceni, zlostni… prace tiez nie je vela (vela sa prepusta, zakaznikov je malo, pocasie tiez nepraje tomuto rezortu). Aj dneska nebolo skoro nic na upratovanie, cely tyzden sme viac prazdny ako plny a chapem ze sefke to usmev rozhodne nevyvolava… Dokonca som pocula od babenky, ktora je tu uz treti rok, ze keby vedela, ze to tento rok bude tak zle ze sem ani nepride! Hmmm. Nuz a tomu odpoveda aj spravanie na ulici…predtym ste tu stretavali usmiatych ludi, stastnych, pytajucich sa ako sa mate a tak, ved poznate amikov:))) Tento rok sa citim ako na Slovensku…zamracene tvare hladiace do zeme…akoby som nebola v USA.

Hmm, tak prvy odstavec nepotesil. Druhy Vas potesi o nieco viac. Tento rok som sa viac zblizila s Nicole, co mu som naozaj rada… Je strasne fajn, vcera nam uvarila cestoviny, ktore boli fantasticoooo:))) Ako viete zhanam druhu pracu aby som prezila cestovanie po Kanade a let do Kalamazoo na svadbu mojej drahej “sestricky” Natalye:)) Nic, nic, nic…len vypisovanie formularov a cakanie a cakanie…obehla som to tu trikrat, zmokla som jak sliepocka:))) Bola som uz zufala… tak som to vzdala a dakovala Bohu za pracu ktoru mam a prepocitala som si, ze ked budem setrit poriadne setrit, ze precestujem, ale domov nedonesiem viac menej nic max. par stoviek dolarov – tak 300. Nie je to sice malo, aj to urcite potesi… A dneska mi hovorila kolegyna z prace, ze v Naswe mozno nieco najdem, tak som sa vybrala na cesty necesty…nuz naozaj by tam pre mna nieco mali / v gift shope….co by bolo super. Tak ma poslala do toho obchodiku ze pride. Cakam, cakam dve hodky a nic. Nuz aspon som si dobre pokecala s Ivanou z Prievidze!!!!! Juchuchuchuchu….slovencina moja draha. Strasne zlata babenka. Vdaka Bohu za Dyan. Hovorila mi o tom, ze oni nikdy nevedia ci druhy den robia, ako dlho robia a kde robia. Vzdy vecer o 11.00 im da sefka vediet…ziadne plany robit nemozu… a plat tiez nic moc, ale potesi…kazdy dolac dobry dolac:))) ako sa tu hovori… Nuz a potom som prisla domkov a ze idem pisat majlik maminke. A co tu zrazu?!!! Pocujem Nicole ako na mna vola, ze mam ist k Dyan. Tak som sla a juchuhuu bola som s nou u Roberta, ktory mi dal druhu pracu…teda myslim, kedze som s nim vypisala pracovne papiere. Ozve sa Dyan alebo Nicole, kedy zacinam robit a pravdepodobne tiez v darcekovom gift shope:))) A da mi aj rozpis ako dlho budem robit a kedy:))) Proste len tak!!! Vdaka Bohu!!!! A dalsia dobra sprava – zvysil sa mi plat:) o par centakov ale potesi…

A na zaver, vcera som od sameho stastia plakala… preco??? v TV davali original Annu zo Zeleneho domu:)) O par tyzdnov sa tam budem procedurovat, nie je to skvele??? Tesiiiim sa.


Responses

  1. Cavo, Jani! Len som chcela dat vediet, ze ta citam, citam, citam…:) Som rada, ze mas druhu pracu, i ked moj nazor doverne poznas: od roboty aj kone kapu;) Tak si nezabudni popri tom “lopoteni” aj uzivat meeeriku bez vysiatych Amikov? To mi dako nesedi…:) Drz sa a nech sa dari!

  2. Oh som potesena ze niekto citava moj blog:)) Ale nie… som rada ze ta pocujem…. a neboj nepracujem velmi, len aby som mala na cestovanie a cosika domov:))) a ano ani mne to nesedi s tymi amikmi tento rok, ale mozno sa to zlepsi…. verim, ze ano:) drz sa a napis opat, potesi ma to

  3. Ostrov prica Eduarda? myslis to vazne? Som trolilinku jealous, ale kazdopadne ti to prajem janocka🙂


Pridaj komentár

Kategórie

