Publikoval: Jana | júl 14, 2007

Male radosti

Nuz vcera sme opat oslavovali narodeniny, pre zmenu Alexandrinu 24:)) A o dva tyzdne budeme opat oslavovat 24:) pre zmenu moju…. Vecer sme od desiatej do jednej hrali Osadnikov, a mozem povedat ze som konecne pochopila o co v tej hre ide. Hrala som ju len raz v zivote u brata na byte s Jirim, Vitkom a Gabi(?), ale moc som tie pravidla nechapala ale vcera mi to konecne docvaklo:))) A dnes ma v poste cakalo radoste privitanie od mojho krasneho pejsanka, posudte sami:

my dog


Pridaj komentár

Kategórie

