Publikoval: Jana | júl 25, 2007

Neuveritelny den volna

Nuz myslim, ze den volna mam za sebou:) A bol uzasny… nuz ani neviem preco to vobec volame den volna, ked pol dna stravime upratovanim vlastnej izby, pranim, zehlenim a nakupovanim:)) ale je to asi preto,ze rano mozeme spat dokedy chceme, mozeme pozerat televiziu, ist na plaz, proste ziadna praca a tak:)

Po osviezujucom telefonate s mojimi najdrahsimi rodicmi:) som zacala moj den velkym upratovanim a pranim, nakolko som na to cele dva tyzdne nemala absolutne cas… Oblecenie, povliecky, postelove prehozy a tak som konecne po niekolkych tyzdnoch oprala co bolo supeeeeeeer. Nuz a potom som sla zistovat stav ako sa dostabem do banky a obchodu. Velky, obrovsky problem tento rok pre mna, nakolko mam vzdy den volno ked aj Nicole a tym padom ma povacsinou Dyan nemoze odviezt do obchodu:( Minule som si to “slapla” peso len tak… iba 4.2 mile do najblizsieho obchodiku… ale dnes… hmm. Ti co ma poznaju vedia, ze soferovanie moc nemusim… teda ani nie tak soferovanie ako parkovanie:) Nuz a tak dnes som sla za Nicole, ci by ma nehodila do obchodu a banky. A ona mi jednoducho dala kluce od auta, ze chod…ale problem bol, ze jej auto je na automatiku:) Tak na desat minut zaskocila Cristina a pod dohladom Nicole som absolvovala cestu do banky, obchodu… V obchodiku som si nakupila jedlo a konecne aj kozene topanky k mojej uniforme, predsa len botasky, spinave, obite nevyzeraju prave naj k ciernym latkovym nohaviciam a k modrej kosely:))) Zavolala som opat a Nicole prisla opat pre mna a opat som soferovala domov:) A soferovaniu v dnesny den nebolo konca…ani nie pol hodku po navrate Tishko a Bobby potrebovali odviezt do banky a obchodov, ale kedze teraz uz Nicole nemohla, hodila po mne kluce, Bobby hodil ocko ci by som ich neodviezla:)) a ja bez problemov ze iste:)) Nuz bola to fakt zabava:)) Vycuvat z travnateho porastu uprostred kopca a potom vyliezt autom az navrch:)) Zabava musi byt, vsak ocko:)) Tak som ich bezpecne doviezla do banky, bezpecne-nebezpecne som zaparkovala dokonca presne do mojho pruhu v banke… Apropo banka, ked som si rozmienala vyplatny sek, tak po zhliadnuti pasu zacala lamanou slovencinou na mna hovorit bankova uradnicka…ma kamaratku z Bratislavy:)) A aby nebolo Slovenska konca, tak na dome na hlavnej visi USA zastava a naproti nej SLOVENSKA zastava – ak tam zajtra este bude, odfotim:))) Nuz a z banky sme presoferovali do Hannafordu a Shaws a bezpecne som ich doviezla az domov… A doma mi Nicole oznamila, ze vzdy ked budem potrebovat niekam ist a nebude ona potrebovat auto, mozem si ho kedykolvek pozicat, len benzin si zaplatim….supeeeer:) Pravdepodobne vyuzijem o dva tyzdne kedze budem musiet ist do Tiltonu kupit saty na Natalyinu svadbu:) Ozaj ludkovia, uz mam letenku:)) Juchuuuuu a aj Tome, tes sa tento tyzden mi priplavaju postou tvoje hrube nudne knihy:)) A o par dni ma cakaju narodeninkyyyyyyyyyy….. a chalani maju volno takze budem mat fotky a tortu, teda kolacik…. strasne moc sa tesimmmm


Pridaj komentár

Kategórie

