Publikoval: Jana | august 3, 2007

Muska svetluska na exoticky sposob

Nuz niektori podla nazvu ocakavaju,ze budem pisat nejaky recept na exoticke jedlo:) Ale nie je tomu tak… tento a nasledujuci tyzden sme v hotely plne vytazeni a nemame miesto:) co v nasom ponimani znamena, ze mame straaaasne vela roboty. A najma ked sa Nicole dostane k vysielacke:) Tak potom len behame hore dole, z jedneho hotela do druheho a podobne. Ludia, zoberte jej tu vysielackuuuu, please:))) A kedze mame vela roboty, pocasie si povedalo, ze nam trosku podkuri… naozaj pri poslednom zapisku som netusila ze povodnych 32 stupnov budem povazovat za prijatelnu teplotu. Preco?! Nuz vcera ked som sla do druhej prace, bolo nameranych uzasnych 40 stupnov a upratovat v takychto teplotach je fakt radost:)) To si ani sprchu nemusite dat a ste mokry:)) Este ze existuju ventilatory a airconditions teda najma ten, kedze nase ventilatory v izbach to psychicky nezvladli…. Takze muska svetluska to akoze ja poletujem a najma vcera ked som pracovala sama, poletujem a beham z jednej chatky do druhej, prenasam tazke postele, roztahovacie postele z jedneho hotela na tretie poschodie druheho a tak. Proste radost stahovat to po schodoch:)) Dnes sa nam ale trosku schladilo a je iba 38 stupnov:)) Jedina velka nevyhoda je spanok… preco??? Nuz asi preto, ze v izbach mame neuveritelne teplo, skuste zaspat pri teplote 40 stupnov, vzduch nedychatelny…az okolo druhej rano sa trosku ochladi a zaspite. Vcera sme sa normalne vetci studaci zisli dole z coho mala zabavu nasa manazerka, ktora nam velkoryso ponukla spanie na zemi v jednej izbe s airconditionom, ostatni sa jej na to vybodli ale ja som ponuku prijala a tak som sa polamana rano o siestej zobudila v chladnej izbe:))


Pridaj komentár

Kategórie

