Publikoval: Jana | august 5, 2007

Foto – photos

Hey guys,
so now you can see my friends and colleagues from my first job:) I work in one Inn in New Hampshire like housekeeper. These people are so friendly, amazing and I love them… mainly Ioun now, because he fixed my door in my room:)) True is that we have always fun… The other photos I send here this week … Many pictures of me:)) – Ivana was crazy so I have several pictures with bears, monkeys and other funny pictures:)) So see you soon…
—————————
Caute ludia,
takze po dlhom case som vyfotila moj kratky filmik vo fotaciku a dala som ho konecne na radost mnohych vyvolat. Pradala som sem len par fotiek, ktore Vas budu najviac zaujimat a to najma kvoli zapiskom… fotky som spravila pocas mojich narodiek… su na nich kolegovia a zaroven kamosi z prvej prace z hotela, kde robim housekeepera:) Tento tyzden pridam pokracovanie, fotky z druhej prace takze sa mate na co tesit:)

Cristina, Alexandra a Ioun
Cristina, Alexandra, Ioun

Tishko, Bobby a Nicole
Tishko, Bobby a NIcole

Kathy, Nicole, Dyan, Mary
Kathy, Nicole, Dyan a Mary

Dom o ktorom som pisala…USA a SR zastava to sa v USA normalne nevidi
313201-r1-06-19_007.jpg

Auticko na ktorom jazdim s vetrom o zavod
313201-r1-00-0_001.jpg


Responses

  1. Jani, vdaka za foto. Konecne aj nejaka obrazova priloha. Len tak dalej:) Drz sa!

  2. Ahoj Leni, to vies ked nemas digital tak to urcitu dobu trva kym nieco pridas:)) Moj krasny fotacik digitacik totiz odisiel do digitalneho sveta navzdy:( Mozno v buducnosti budem mat prirastok ale tak skoro to nevidim…co sa tyka fotiek, tie pribudnu tento tyzden, Ivana z druhej prace dnes porobila celkom slusnu hromadku a posle mi ich emailom takze sa mas na co tesit… o dva tyzdne zas pribudnu fotky zo svadby mojej “sestricky” Natalya takzeeee… potesilo?:)

  3. Ze vahas, postesilo, Jani. Fiha, ake elegantne uniformy mate:) Uz ocakavam dalsiu varku, az konecne uvidim tie saty aj na tebe a nie len nejaky obrazok…:) A do fotaku by som na tvojom mieste urcite investovala. A vobec zo mna nehovori tuzba vidiet fotky aj z Kanady:) Tak zatim!

  4. elegantne to su, mas pravdu…ale asi by som radsej prijala normalne tricko ako tuto bluzku:( radost z nej ma presla hned po prvom zehleni – so zehlenim je to totiz trosku problem v nasich bojovych podmienkach:)) Neboj fotky z Kanady budu…. a dufam, ze budu super


Pridaj komentár

Kategórie

