Publikoval: Jana | august 13, 2007

Co noveho…

Nuz cas sa akosi rozbehol a uz je pomaly polovica augusta a decka sa uz pripravuju na navrat do skoly. teda myslim tie americke… a to znamena, ze aj Nicole pomaly ale iste prestava pracovat:( Strasne rychlo to uslo, budu mi chybat jej opicky a jej zabijacke napady typu ako dneska: mali sme 40 minut do konca smeny a tak sme sa jej cez vysielacku pytali comu dava prednost, ci chatke 10 alebo izbe 1. Obe sme nemali sancu stihnut…A jej odpoved??? Izba 1,10,11,9,4:)) Vtipneeeeee. Nuz ale vratme sa k teme. Koncia sa pomaly prazdniny, hmm a ja tento tyzden odchadzam na svadbu, jeeeee tesim sa. Teda uz nie tak moc ako predtym ,lebo ked si uvedomim, ze 3 hodiny cestujem busom do Bostonu, potom 4.5 hod. letim do Kalamazaa s jednym kratkym prestupom, do smiechu mi zrovna nie je:) Ale tesim sa na Natalyu aj jej manzela a svokru:) A mam novinku, uz mam zabukovanu dopravu v Kanade, teda tym myslim zaplatenu… dalo mi to velku pracu vsetko skombinovat a najma najtazsie bolo vymysliet ako sa dostat z PEI do Bostonu bez toho aby som zinfarktovala:) Uznajte ist vlakom alebo busom zas spat do Montrealu a z Montrealu ist potom opat busom do Bostonu je celkom sialene:)) Bola tu myslienka aj, ze pojdem busom do Bangoru v Maine a odtial busom do Bostonu:) Ale to by znamenalo stravit noc na stanici, dakujem neprosim… A tak sa mi podarilo najst nie prilis drahy let Halifax Boston a este stihnem aj bus do Meredith:) ak samozrejme nezmenim plan a nepojdem este na den do Manchestru:) Juchuuu Kanada tesim sa:) Nove mam aj to, ze cez vikendy pracujem na dve smeny v hotely, teda nie vzdy ale tento vikend tomu tak bolo:) tzn. ze som pracovala od 8.00-3.00 a od 7.00-9.00 co bolo superrrrr:)) A takisto som sa dneska pocas druhej smeny na par minut stala piratom:) Dufam, ze mi Kate posle foto:) aby ste sa mohli zasmiat:) Noveho mam aj to,ze som si uz zvykla na druhu pracu a obcas v nej stretnem aj novych ludi, napriklad minule som si pokecala s jednou pani profesorkou z Yale University:) Cooool. Alebo som tam stretla a potom nasledne som bola aj pozvana, co som nevyuzila:(, na barbecuu jednou tetou. Dobre som si pokecala aj s jednou tetou ktora bola na jednom krestanskom festivale co bol nedaleko. Takze tych rozhovorov bolo v poslednom case akosi viac:)) Ludkovia a vcera som jedla europske jedlo mnaaam, Bobby varil zemiaky s masom a slaninkou, jaaaj neviem si spomenut jak sa to vola, ale opekame, teda grilujeme to aj my na zahrade – ma to slaninu a kost, pomozte mi ak viete co myslim:)) Ach jaaaaj, bolo to supeeeeeer. Proste a jednoducho akosi mame v poslednej dobe zabavu:) Nie je to tu lahke, ale uz si robime srandu z kazdej “blbosti”…


Pridaj komentár

Kategórie

