Publikoval: Jana | august 14, 2007

obed

Dneska rano sa len tak mimochodom pri mne zastavila kolegyna Kristina, ach to kolegyna mi teraz znie ako nejaka stara 50-tnicka:), a ukazala mi list co musi dnes upratat a najma maly odkazik, ktory bol tajny len pre mna a ju:)) A stalo v nom OBED:) Presne tak. Sefka nas dnes pozvala na obed do restiky a musim povedat ze bol dobry:) Dobre sme si pokecali o imigracii do USA:) Dobra tema k obedu, co myslite:))) o nasim buducich cestovatelskych planoch a tak. Dnes sa naozaj citim akoby som mala den volno, a je tomu tak asi najma kvoli tomu, ze robim dneska az poobede od tretej a tak som mala cas si oddychnut:) ziadne upratovanie izby sa nekonalo, nevadi, ze je tam neporiadok:), ziadne pranie – ako povedala Nicole, mozem si oprat aj pocas prace:)))… proste RELAX:) A ten obed potesil. Velmi. Navyse som pocuvala v radiu jedno starsie – junove – interview:))) na ktorom som sa obcas zasmiala a obcas si povedala ze ten clovek by potreboval dostat pat a dvadsat na zadok:)) proste dnes bol krasny, oddychovy “septembrovy” den


Pridaj komentár

Kategórie

