Publikoval: Jana | august 31, 2007

…cestovanie prichadza

Tak uz len tyzden a koncim s pracou:) Jupiiiiiiiii. Teda nie ze by som mala nieco proti praci, ale uz som viac menej z nej unavena:) Teda najma ak beriem do uvahy, ze som dneska upratovala opat chatku 8, ktora nikdy nesklame:))) Este ma, teda nas s Cristinou cakaju spolocne ranajky v utorok, na ktore sa strasne tesim. Vcera sme sedeli na terase do polnoci a kecali sme a vzajomne sme sa povzbudzovali v “nasich zivotnych udeloch”:) a dohodli sme sa, ze musime spolu este nieco podniknut:) Tesim sa na ranajky lebo budu v mojej druhej praci v Naswe, uvidime co si dobreho dame:))

Moje cestovatelske vizie vyleteli hore kominom a tak teraz nanovo zostavujem itinerar cesty:( Ale sa celkom tesim, najma ked vidim obrazky na nete:) Quebec vizera straaaaasne moc dobre aj ked to bude necakana cesta a necakany vydavok:( ale preco nie.

Takze co ma vlastne caka? Nuz presny rozpis stale este nemam, lebo cakam na par odpovedi, ale vizera to nasledovne:
12.9 Montreal
14.9 Quebec
16.9 Montreal = stretnutie a odchod vlakom do Monctonu
17.9 Moncton
18.9 PEI
21.9 Halifax
23.9 Boston
24.9 Manchester – Weirs Beach
26.9 ZILINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:))))

Aj ked sa to nezda je toho hodne, najma na rozmyslanie…doprava, ubytovanie, atrakcie, strava… fuuu hodne, prosim modlite sa za mna, za bezpecnu cestu aj za ludi, ktorych stretnem, teda u ktorych budem byvat. V Montreali byvam u jednej sympatickej holciny, novinarky a budem mat rozhodne zabavu v prvu noc, kedze do Montrealu ak odideme nacas, do Montrealu pridem vecer o desiatej a caka ma cesta do mojho bydliska – dva prestupy metrom:) Uz teraz lutujem cloveka v metre, ktory mi bude musiet vysvetlit ako mam upit listok – haha, ak si niektori z vas spominaju na moje rozpravanie s bostonskou dopravou, vedia ze story je zarucena:)

Ak nahodou viete o niekom, kto aktualne byva v niektorom z nasledovnych miest, dajte vediet:)


Pridaj komentár

Kategórie

