Publikoval: Jana | september 11, 2007

seriozne problemy…

Pred dvoma rokmi ked som odchadzala do Statov mala som jeden velky ruksak – cca 18 kg oblecenia a kozmetiky. Ked som sa vratila domov, moj ocko sa nezdrzal smiechu ked ma zbadal na letisku:) Obrovsky batoh a este vacsi kufor:)) No neviem co povie tento rok:))) Ludia mam seriozny problem… ale tento problem maju asi aj ostatni studaci, ktori sa vracaju domov po 3/4 mesiacoch. Ked ste tu, ani si neuvedomujete kolko veci mate az kym sa nezacnete balit!!! Nuz dnes sme boli v Tiltone, kde som si nakupila par veci, fakt som si nekupila tonu veci! to az po cestovani, ale v tom pripade to budem musiet asi poslat postou:) Preco? Moj obrovsky kufor je totiz uplne plny a to sa obavam ze prekracuje 23kg limit do lietadla! Moj druhy ruksak je tiez do polky plny a to v nom nemam este veci, ktore beriem na cesty po Kanade a to je ich tiez slusna kopka:) Pomoooooooc:) Takze mozno ocko, ked pre mna prides na letisko v Prahe, budem mat obrovsku kufor + obrovsky batoh na chrbte + kufor dovnutra lietadla:)) Dufam, ze nieeeee… Dyan z nas mala opat raz zabavu….Kris si totiz musela kupit kufor navyse:) Ako kazdy rok. Ale este nie sme na tom tak zle ako Alina minuly rok. Ta mala 2 obrovske kufre + 1 kufor do lietadla + musela postou poslat 1 kufor+1 balik:))) To mu sa hovori cesta spat domov:)

A teraz z ineho sudka:) Uz len den a odchadzam na cesty. Veci mam pobalene v Nicolinom uzasnom nie velkom kufri:), listky na autobusy, vlak, rezervacie a podobne veci mam pripravene, este zbalit par drobnosti do ruksaku a mozem vyrazit. Pravdupovediac sa mi tam az tak nechce:( Clovek ked cestuje sam musi mysliet na milion veci, aki budu ludia u ktorych byvam, ake budu mesta, mam dost penazi?? Neviem ako ostatni cestovatelia:), ale ja som dost nervozna a ustrachana ked idem cestovat aj pocas cesty. Pre mna je to totalne cas, kedy musim doverovat Bohu na 100% lebo on jediny sa dokaze postarat! Ja si mozem zariadit veci akokolvek uzasne, ale ked v tom nie je On, tak je to katastrofa!! A cas kedy cestujem v autobuse, vlaku je naj cas na citanie Biblie, pocuvanie chval je to cas kedy vas nic nerusi! A je to uzasne. Pls, modlite sa za mna, za cestovanie aj za cas kedy budem s roznymi ludmi a ktorym budem moct povedat o Bohu! Dakujem


Pridaj komentár

Kategórie

