Publikoval: Jana | september 23, 2007

…smer Weirs Beach

Cestovanie dopadlo na jednicku s dvoma hviezdickami:) ale to uz viete. Dnes rano o piatej som stopla busik smerujuci na letisko v Halifaxe. Vecer predtym som s Jessikou rozmyslala, ci ist o piatej alebo o siestej, ale po skusenosti s autobusom z PEI, ked som zaspala:)) rozhodla som sa pre skorsi variant… vdaka Bohu. To co nasledovalo na letisku bolo ako v zlom sne.

Kedze jedine vstup do USA je vsade oddeleny, vystverala som sa s mojim drobnym tazkym kufrikom na druhe poschodie v letisnej hale, ze sa idem check-in:) Vytah nefungoval ako vzdy ked ho potrebujete:), v hale som si vytlacila za mensej pomoci letenku a ze idem odbavit kufor. Hmm, uz som zacala chytat depku ked uz ten ujo mal problem s mojimi vizami… vsetkym vadilo to, ze koncia o dva dni. Takze po konzultacii s jeho supervisorom oznacili moju tasku teda kufor za specialny:) aby ho rychlo nasli keby nieco… potom nasledovala, ani neviem preco, asi preto ze som bola specialna, dvojita prehliadka kufra! A nasleduje zabavna cast…

Po predlozeni pasu so vsetkymi dokumentmi, ktore som mala mat podla CIEE zrazu nastal rozruch. “Vase viza koncia o dva dni! Co mate na podlozenie, ze odidete naspat na Slovensko! Ak nic nemate, je nam luto, ale nemozeme Vas vpustit do lietadla!” Nuz co som asi take mohla mat na podlozenie ze idem spat na SR…nic. Keby mi v agenture povedali, ze si mam zobrat do Kanady vsetky doklady aj s letenkou, pripravit specialny itinerar cesty a potvrdenie zo skoly, ze sa musim vratit (apropo toto vsetko som posielala pre Kanadu:)) tak si to rozhodne zoberiem a tym by som si usetrila cas aj nervy. Ale nieee… Dve hodiny! som diskutovala v anglictine o tom, ze som student a ze sa musim vratit na SR, vysvetlovala som im, co vlastne su J1 ze aj ked uplynu viza mozem v USA 1 mesiac cestovat… to im nikto nepovedal???! Dopadlo to tak, ze som rozpravala so supervisorom supervisora prveho supervisora:))) a ked uz som im chcela povedat nech na to kaslu, ze uz mam toho plne zuby a ze si radsej prebukujem letenku z Bostonu na Halifax, suhlasili s mojim navratom do USA s tym, ze mam u nich zapis a ze im musim zaslat taky maly listocok, ktory mi dali s potvrdenim od bostonskeho oficiera:) ze som odcestovala naspat na SR a potom ten moj zapis daju prec:) Popritom ma stihli prehladat odhora az dole a opatovne aj treti krat moj kufor:)

Potom som stastne pristala v Bostone, ruksak na plece, kufor do ruky a behoooom na South Station na busik do mojho draheho Weirs Beach…


Pridaj komentár

Kategórie

