Publikoval: Jana | október 28, 2007

Novy domov

Nuz, som prestahovana. A viem, ze s rodicmi sa uz v zivote stahovat nebudem… clovek by neveril kolko dokazu 4 ludia nazhromazdit v 4 izbovom byte za 26 rokov:))) Veru s bratom sme si trosku aj ponadavali ked sme stahovali…veru namakali sme sa ako blazni a to nehovorim o tom ako sa namakala mamina. Tymto pred nou skladam klobuk dole. Ja som do toho este dost ochorela, takze som mala problem prejst par schodov a nie to este nosit. A prichadza dalsia pochvala a podakovanie Janke Zeri, ktora nas zahranila:) Dakujeme. Ocino ma na stahovaniu tiez leviu podiel kedze kazdy vikend sa trepal z dialky aby sme to zvladli prestahovat a ked uz som pri dakovani tak aj brat obetoval par vikendov a videli sme ho castejsie ako je normalne:) A chcem este dat pochvalu aj Oli, ktora sa starala o mna pocas choroby a chodila na prednasky a pritom mi este pomahala zariadit moj novy domov. Takze stahovanie je za nami a ukladanie pred nami…

Uz mnoho veci je ulozenych na svojom mieste, moja izba je uz viac menej zariadena, ale este treba dotiahnut hromadu veci aby to bolo miesto o ktorom by sa dalo povedat ze je super:) Ale ja moju izbu lubim uz teraz. Kedze je velka, nejedna sa len o spalnu ale aj o pracovnu a obyvacku:) Dufam, ze to bude miesto, kde budem nielen pracovat ale prijimat konecne aj navstevy, kde budem moct snivat a tvorit. Uvidime… a najma dufam, ze tu budem dlhsie ako pol roka:)) Ak ano, slubujem ze si opatrim noveho hafana a dokonca si davam zavazok ze v tom pripade ho aj vycvicim:)))


Pridaj komentár

Kategórie

