Publikoval: Jana | november 7, 2007

Bambi…vianocna nalada

Sedim pri pocitaci, popijam horuci cajik a za oknom poletuju snehove vlocky… Zimnu romantiku dotvara este nas strieborny stromcek na dvore, rozvoniavajuce kolaciky z kuchyne, ktore maminka upiekla a prijemne skladby znejuce z mojho pocitaca:) Dostala som vianocnu naladu… osobne si myslim, ze vianocnu naladu mozeme mat kedykolvek. Niektori dostanu vianocnu naladu pri otvoreni mandarinky, ini ked pocuju vianocne pesnicky alebo pri pozerani starych rozpravok. Kazdy ma svoj sposob. Preco sa tym vobec teraz v novembri zaoberam? Ved je este vyse mesiaca do Vianoc. Mozno je to vyvolane aj reklamnymi spotmi v televizii alebo vianocnou vyzdobou v hypacoch. Hmm, neviem voci tymto sposobom som trosku odmerana, nakolko si myslim, ze kludne staci ked zacne vianocna tematika tyzden pred mikulasom a nie dva mesiace pred. Ale nebudeme si kazit radost, vsak? Vcera rano som sa zobudila do teplej izbietky a zrazu som sa citila stastne a spokojne, nepotrebovala som absolutne nic. Bola som len stastna. Klud a pohoda. To nam v zivote obcas chyba. Nahaname sa za niecim co nemozeme dostihnut, a to nieco je len akysi tien… a pritom to podstatne mame stale pri sebe. O mesiac a cosi su Vianoce, ale mozem Vam povedat, ze ani nepotrebujem darceky, aj ked ich mam rada:)) lebo v podstate vsetko mam. Tesim sa najma na to, ze budem s rodinou v nasej novej kuchyni, pri stromceku, ktory bude nadherne svietit aj voniat (po mnohych rokoch budeme mat zivy stromcek), budeme pocuvat stare platne na gramafone a s ockom vyjedat rovno z plechu mamine vytvory. Proste pohoda.

Aby ste aj vy dostali pohodovu atmosferu pripajam par video pesniciek Bambi, ktory pre mna akosi patri k pohode a k Vianociam…neviem preco:)

1. Love is song

2. Bambi music

3. Bambi – Here I am

4. Bambi and Thumper – Anytime You Need A Friend

5. Bambi – There Is Life


Pridaj komentár

Kategórie

