Publikoval: Jana | júl 1, 2008

Posledné dni – promócie a tak

Nechce sa mi ani veriť, že už to budú tri týždne od štátnic. Čo sa týka štátnic, naši profesori ako vždy nesklamali a absolútne nám to neuľahčili. Ale načo zbytočne riešiť neriešiteľné…
Od štátnic som sa tak ako aj posledný rok snažila nájsť zamestnanie v mojom rodnom meste. Zvyknutá zo stáleho odmietania pre nedostatok praxe, pre nevysvetliteľne úkazy:D ma pozvali minulý týždeň do jednej firmy. To bolo v piatok a v utorok mi už oznámili, že od štvrtka pracujem!!! To je rýchlosť. A to som si už na leto pripravila aktivity:D, nečakala som to.

Zajtra ma čakajú promócie a konečne si budem môcť pred menom napísať titul magister. Nuž nič to neznamená, ale po rokoch ničenia si nervov na mojej škole to poteší:D Najviac hrdí sú samozrejme moji rodičia. Na ich radosť a počesť budeme mať aj promočný obed:) Budeme to mať v krásnom historickom prostredí:), dobré jedlo a ja konečne budem vyzerať ako “mladá dáma” v dlhých čiernych zamatových šatách…

Až teraz, v takýchto radostných časoch si človek uvedomuje akých má super priateľov. Od starého, zabudnutého kamaráta som dostala nádhernú kyticu bielych ruží (*pozri nižšie) a sladkosti, od maminky nádherný šperk, od starej mamy náušnice, od rodičov dovolenku v Chorvátsku, od brata “all exclusive” výlet do Frankfurtu, od kamošky knihu…. a okrem toho som dostala množstvo krásnych slov, ktoré predčia všetky dary… No kto sa má lepšie?!


Responses

  1. Gratulujem, Jani! Ta kytica je svadobna!?;)

  2. Leni, ta kytica sice bude ten dojem:D, ale svadobna nie je:)))) Ono to vzniklo tym, ze mam rada biele ruze – ale Rosalinda nie som:D

  3. Janka, uprimne sa tesim z toho ze ste to aj s Olinkou na tej škole dobačovali do úspešného konca! Klobúk dole! Po toľkých stresoch si naozaj ten titul zaslúžite🙂. Ja sa tesím z toho, ze som našla tento tvoj blog!!! A to ze mas pracu to je tiez zazrak! Čo to je zač? Pači sa ti tam?


Pridaj komentár

Kategórie

