Publikoval: Jana | 19 októbra, 2008

Kvapka v mori

Akosi som v poslednej dobe zanedbávala svoj blog. Tak som sa rozhodla to odčiniť. Čo je nového? Svet sa na mňa usmial a umožnil mi jednoduchšie cestovať do Austrálie, zrušené víza do Kanady a teraz vrchol blaha – USA. Už mi nič nebráni v tom, aby som mohla opäť navštíviť moje drahé Weirs Beach, Natalyu s jej rodinou a možno opäť raz Kanadu.

Moje dni sú ako more… Pokojné, občas rozbúrené a očakávajúce čo sa stane. Venujem sa svojím koníčkom – psovi, čítaniu, internetu. Brúzdam po okolí a je mi dobre. Nič a nikto mi chýby. Som ako kvapka v mori, ktorá je súčasťou bytia… ktorá vytvára celok, ale dokopy nemá šancu zmeniť prúd vody. Dianie pod morskou hladinou sa jej netýka, háčik s návnadou nachvíľu rozčerí síce hladinu, ale to je asi tak všetko. Prečo sa trápiť?! Prečo meniť, čo sa nedá a najmä nechce zmeniť.


Pridaj komentár

Kategórie