Publikoval: Jana | marec 2, 2011

A opäť v neznámych vodách

Neviem čím to bude, ale každý nepárny rok vyvediem niečo streštené…. V roku 2005 som si vyhrnula rukávy a prvý krát som sa vybrala sama do USA za prácou a cestovaním, v roku 2007 som učinila rovnaký USA-Kanada pokus, v roku 2009 som vstúpila do tej istej rieky neznáma opäť. Som nepoučiteľná, rok sedím na zadku, som spokojná a zrazu sa prehupne rok 2011 a ja som zas tam kde som bola… Tentokrát to nebude nič exotické, ani americké…. bude to čisté a jasné, takmer domovina – Česká republika. A tak opäť dvíham svoje caky paky a vydávam sa do Prahy, ktorú som toľkokrát navštívila, ale tentokrát tam odchádzam s malou dušičkou. Čaká ma nové dobrodružstvo – nová práca, nový byt, nová spolubývajúca, nový svet. Už som si za posledné roky zvykla na svoj stereotypný život, kde som bola ako rozmaznaný fracek… Ráno som bola obslúžená raňajkami, potom robôtka blízko domu alebo z domu:), prechádzky s dunčom, kamaráti, občasné hádky… proste život v bavlnke. Možno sa pýtate, bóže čo to prežívaš, to je ako kameňom by si dohodil, navyše tam je veľa známych, jazyku rozumieš no problemo… Pravda. Napriek tomu ma oblieva studený pot, keď sa pozriem do kalendára a pomaly ale isto prichádza ten slávny deň D. Nuž uvidíme, čo mi prinesie život a nasledujúce dni. Nasledovné články budú pre moju rodinu, takže sa zbytočne nechytajte za hlavu, čo to tu píše za výlevy jedna malá bláznivá holka🙂


Pridaj komentár

Kategórie

